مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-22سياسي

ضرورت تعامل دستگاه ها در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه هایی که در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار مشارکت دارند باید با برقراری تعامل بین دستگاهی از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا طالبی صبح سه شنبه در کار گروه اجتماعی و فرهنگی سلامت زنان و خانواده طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار استان بیان کرد: دستگاه های که در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار مشارکت دارند باید با برقراری تعامل بین دستگاهی از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح به ایجاد شبکه بین دستگاه های مورد نظر نیاز است که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است، افزود: تا زمانی که اقدامی در این مورد نشود، موفقیتی در این خصوص نخواهیم داشت.

طالبی افزود: دستگاه های اجرایی نباید وظایف سازمانی خود را به جای اقدامات مورد نظر در راستای اجرای این طرح گزارش کنند بلکه باید بر اساس تفاهم نامه های کشوری باید با هم همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای اجرای این طرح در محلات هدف با حضور هیأت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه های بسیج و ائمه جماعات انجام شود، گفت: دستگاه های اجرایی برای هر محله باید حداقل یک طرح سالانه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل دستگاه ها در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار

ضرورت تعامل دستگاه ها در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار