مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:502022-11-22اجتماعي

کارآفرینی بانوی لرستانی با دار قالی/ بانوی بسیجی که برای 75 نفر شغل ایجاد کرد


فرزانه تاجمیری بانوی کارآفرین الیگودزی است که با راه اندازی چندین کارگاه قالیبافی توانسته برای 75 نفر در شهر و روستا شغل ایجاد کند، او همچنین به دنبال اشتغال حدود 50 نفر دیگر با راه اندازی دستگاه های ریسندگی است، - خبرگزاری فارس لرستان - نسرین صفربیرانوند، فرزانه تاجمیری 34 سال سن دارد و کارشناس مددکاری است، فعالیت در مناطق حاشیه ای در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی او را به وادی کارآفرینی کشانده است، فعالیتی که اتفاق های بسیج و انتخاب این بانوی کارآفرین به عنوان بسیجی جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی با او گفت وگویی داشته ایم که در ادامه می خوانید.

گفتید که رشته تحصیلی تان کارشناس مددکاری است، چطور شد به وادی کارآفرینی روی آوردید؟ بله، رشته تحصیلی من کارشناس مددکاری است همین موضوع هم باعث شد سال 89 موسسه پیشگیری از اعتیاد را با عنوان ترانه رهایی ثبت کنم.

   پس از دریافت مجوز در مناطق حاشیه ای و آسیب زا در شهرستان الیگودرز اقدام به برگزاری کلاس های مهارت های زندگی ، دوره های آموزشی، کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد کردم.

به واسطه این فعالیت ها با مردم مناطق حاشیه ای ارتباط تنگاتنگی داشتم و متوجه شدم که مهمترین چالش در این مناطق مباحث اقتصادی است به همین دلیل فرمی را تهیه کردیم تا اهالی با پر کردن این فرم مهارت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی لرستانی با دار قالی/ بانوی بسیجی که برای 75 نفر شغل ایجاد کرد

کارآفرینی بانوی لرستانی با دار قالی/ بانوی بسیجی که برای 75 نفر شغل ایجاد کرد