مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-22اجتماعي

ابداع بلندگوهای نامریی برای خودروها


شرکت ال جی اقدام به ساخت بلندگوهای ارتعاشی کرده است که می توانند به صورت کم حجم و به نوعی نامریی در خودروها کار گذاشته شوند و صدای سه بعدی همه جانبه را پخش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، نصب یک سیستم صوتی مناسب در خودرو می تواند فضای قابل توجهی را اشغال کند.

اکنون فناوری جدید شرکت کره ای ال جی جایگزینی باریک و سبک را ابداع کرده است که پخش صوتی همه جانبه را از پنل های تخت ارتعاشی کوچک نوید می دهد.

یئو چون-هو از بخش LG Display در شرکت ال جی می گوید: ما بلندگوهای رایج سنگین و حجیم را با استفاده از فناوری پیشرفته خود برای استفاده از فضا، طراحی و عوامل سازگار با محیط زیست به یک راه حل پخش صدای نامریی با کیفیت بالا تبدیل کرده ایم و تجربه صوتی در سطح جدیدی ارائه کرده ایم که قبلاً امکان پذیر نبوده است.

ابعاد این پنل ارتعاشی 150 در 90 میلی متر است که با همکاری ال جی با یک شرکت صوتی جهانی ناشناس توسعه داده شده و ضخامت آن تنها 2.

5 میلی متر است و در عین حال 40 گرم وزن دارد.

به گفته ال جی، این بلندگو 90 درصد نازک تر و 70 درصد سبک تر از بلندگوهای سنتی است که در حال حاضر سیستم های صوتی خودروها را پشتیبانی می کنند.

بنابراین در این بلندگو با توجه به ابعاد آن، اجزایی مانند سیم پیچ ها و آهنرباها را پیدا نخواهیم کرد که آن را حجیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع بلندگوهای نامریی برای خودروها

ابداع بلندگوهای نامریی برای خودروها