مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-22اجتماعي

برنامه های مقابله با بی سوادی در کرمانشاه شتاب می گیرد


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برنامه های استان در حوزه مقابله با بی سوادی و کم سوادی شتاب می گیرد.

- یاسر کرمی امروز(اول آذر) در حاشیه نشست توانمندسازی مدرسین سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 16 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در استان، افزود: علاوه بر اینها چند مرکز یادگیری محلی سوادآموزی دیگر نیز در دست راه اندازی است که امیدواریم با راه اندازی این مراکز بتوانیم در حوزه مقابله با بی سوادی و کم سوادی پرشتاب تر کار کنیم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره ای هم به آمار آموزش دهندگان سوادآموزی در استان داشت و گفت: هم اکنون در مجموعه سوادآموزی استا دو هزار مدرس و آموزش دهنده داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان کرمانشاه 25 هزار نفر بی سواد در رده سنی 10 تا 59 سال شناسایی شده، گفت: در تلاشیم تا با بکارگیری تمام توان مجموعه سوادآموزی استان در جهت باسواد کردن این افراد اقدام کرده و به سمت ریشه کنی بی سوادی برویم.

کرمی سپس با اشاره به ابلاغ سهمیه استان برای ارائه آموزش های سوادآموزی در سال جاری، گفت: امسال برای استان کرمانشاه سهمیه آموزش یازده هزار و 700 نفری برای سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مقابله با بی سوادی در کرمانشاه شتاب می گیرد

برنامه های مقابله با بی سوادی در کرمانشاه شتاب می گیرد