مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-22فرهنگي

ساخت آثار سینمایی بلند بستگی به موفقیت در تولید آثار کوتاه دارد


تا زمانی که در شهر فیلم های کوتاه قابل قبول و خوب ساخته نشود ساخت آثار سینمایی و بلند بی فایده است.

- ایسنا/زنجان یک فیلم ساز زنجانی گفت: تا زمانی که در شهر فیلم های کوتاه قابل قبول و خوب ساخته نشود ساخت آثار سینمایی و بلند بی فایده است.

فیروزه پرگاریان در گفت وگو با ایسنا، درباره هنر فیلم سازی با بیان اینکه حال و هوای فیلم سازی در استان تعریفی ندارد، اظهار کرد: مشکلات بسیار زیادی پیش روی فیلم سازان مستقل است و یکی از عمده ترین مشکلات در مراجعه به ادارات و سازمان ها نبود بودجه است، نبود بودجه نه به این معنا که برای ساخت فیلم کوتاه بلکه ردیف بودجه فرهنگی تعریف نشده است بلکه کلا نظارتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سفارشات، مخصوص و منحصر به افراد خودی است، افزود: برخوردهای سلیقه ای موجب افت کیفی و بی تفاوتی نسبت به مقوله هنر می شود، جو و فضای هنری شهر بسیار سنگین است ولی با توجه به ساخت فیلم های کوتاه، حمایت از فیلم سازان مستقل و ایجاد حس رقابت سالم می توان این مهم را به حد مطلوب رساند.

این مسئول با بیان اینکه تا زمانی که در شهر فیلم های کوتاه قابل قبول و خوب ساخته نشود ساخت آثار سینمایی و بلند بی فایده است و یکی از مشکلات، نبود تخصص کارمندان مرتبط با قسمت های فرهنگی نیز از دیگر مشکلات است، زیرا اعمال نظرها کاملا سلیقه ای و به هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت آثار سینمایی بلند بستگی به موفقیت در تولید آثار کوتاه دارد

ساخت آثار سینمایی بلند بستگی به موفقیت در تولید آثار کوتاه دارد