مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-22اقتصادي

فرآیند تولید در سمنان تراکنش بانکی در تهران!


با توجه به اهمیت صنایع تولیدی فعال در حوزه های غذایی و دارویی در سال پیش رو برق این واحدها تا حد امکان قطع نشود.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان وعده داد: با توجه به اهمیت صنایع تولیدی فعال در حوزه های غذایی و دارویی در سال پیش رو برق این واحدها تا حد امکان قطع نشود.

سیدمحمدرضا هاشمی یکم آذرماه در جلسه بررسی مشکلات و موانع تولید در شرکت های دارو سازی استان سمنان که با حضور استاندار، مدیران دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، مدیران کل تامین اجتماعی ، امور مالیاتی و گمرک، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق و جمعی از مدیران بانک های عامل استان برگزار و مشکلات 5 شرکت دارو سازی استان بررسی و در خصوص راهکارهای رفع موانع تولید تصمیم گیری شد اظهار کرد: تلاش ما بر این است که شرکت های غذایی و دارویی در سال آینده شاهد قطعی برق نباشند.

وی به حمایت های مالی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته در سطح کشور بالغ بر25 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است که 4000 میلیارد تومان از این مبلغ ، سهم استان سمنان است.

استاندار سمنان با اشاره به زمینه لازم برای توسعه شهرک های صنعتی در این استان افزود: هیچ مشکلی برای تامین زمین شرکت ها و واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی این استان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند تولید در سمنان تراکنش بانکی در تهران!

فرآیند تولید در سمنان تراکنش بانکی در تهران!