مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-22سياسي

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج مداحان به مناسب فرارسیدن هفته بسیج


یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و بسیج را مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: بسیج، شجره طیبه ای است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از 8 سال دفاع مقدس در دفاع از مرز بوم ایران اسلامی تا عصر امروز در مقابله با هجمه های مختلف به ویژه هجمه فرهنگی شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است ؛ این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) نیز به زیبایی تجلی یافته که ایشان فرمودند: بسیج پاره تن ملت است.

امروز دشمنان قسم خورده انقلاب که به تصور باطل خود با پرآکنده ساختن سموم فکری و راه اندازی خط اغتشاش سعی دارند تا آسیب های جدی به نظام بزنند و موجب سلب آرامش از هموطنانمان شوند و در رؤیای پوچ خود به دنبال بردازی نظام هستند، تمام هراس و وحشتشان از ظرفیت مردمی و شکوهمندی است که تحت عنوان بسیج در ایران سراسر اسلامی تحت لوای تفکر ناب حسینی (ع) گسترانیده شده است و سپر رویین و نفوذ ناپذیر خود را که از تار و پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج مداحان به مناسب فرارسیدن هفته بسیج

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج مداحان به مناسب فرارسیدن هفته بسیج