مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-22پزشكي

آغاز به کار صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل


مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: طرح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید خلیل الهی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز به کار طرح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طرح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در دست اقدام است و به زودی به صورت کامل در اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه بسته های خدماتی برای 27 بیماری در صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج به زودی شروع و به صورت مرتب بیماری های جدیدتر به این صندوق اضافه خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل با تاکید بر اینکه در صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج مازاد بر تعهدات بیمه های پایه چون تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و تکمیلی، خدمات ارائه می شود، افزود: با توجه به هزینه سرسام آور درمان بیمارهای صعب العلاج ضروری است که حمایت مالی از این گروه از بیماران افزایش یابد.

خلیل الهی ادامه داد: افراد دارای بیماری صعب العلاج می توانند با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس bimehsalamatiranian.

ir مراجعه کرده و از بسته های خدماتی این صندوق بهره مند شوند در غیر این صورت می توانند بصورت حضوری نیز به دفاتر بیمه سلامت مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل

آغاز به کار صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در اردبیل