مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:502022-11-22سياسي

پاسداشت و حراست از ارزش های فرهنگی رسالت همه ی دانشگاهیان است


رییس دانشگاه تبریز، پاسداشت و حراست از ارزش های فرهنگی را رسالت همه ی دانشگاهیان برشمرد و گفت: دانشگاه تبریز به واسطه ی حضور اساتید و دانشجویان فهیم و پرافتخار توانسته است حوادث ناگوار اخیر را با موفقیت پشت سر بگذارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز، پاسداشت و حراست از ارزش های فرهنگی را رسالت همه ی دانشگاهیان برشمرد و گفت: دانشگاه تبریز به واسطه ی حضور اساتید و دانشجویان فهیم و پرافتخار توانسته است حوادث ناگوار اخیر را با موفقیت پشت سر بگذارد.

دکتر صفر نصراله زاده، در چهارمین دوره جشن کتاب دانشگاه تبریز ضمن تبریک هفته کتاب، با استناد به آیات قرآن کریم، بر جایگاه والای کتاب، نوشتن و خواندن از منظر دین مبین اسلام و پیامبر(ص) تاکید کرد و گفت: خداوند به کتاب و قلم سوگند یاد کرده و این نشان دهنده ی تقدس و اهمیت کتاب و نوشتن است.

وی ادامه داد: قلمی مقدس و قابل احترام است که در جهت انسانیت، عفت، تقوا، دفاع از مظلومان، نجابت و عزت نوشته شود و اگر قلم برای تفرقه، کشتن انسان ها، از بین بردن اتحاد، بی بندوباری، آشوب و اغتشاش استفاده شود، مانند فضای مجازی، این قلم نحس و نامقدس بوده و باید شکسته شود؛ لذا باید مراقب قلم های نامقدس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت و حراست از ارزش های فرهنگی رسالت همه ی دانشگاهیان است

پاسداشت و حراست از ارزش های فرهنگی رسالت همه ی دانشگاهیان است