موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:162022-11-22اقتصادي

خرید باسکول دست دوم ویژه شرکتهای بسیار ثروتمند!


در هنگام خرید، یکی از مواردی که همیشه مد نظر است، خرید دست دوم و کار کرده است.

در نگاه اول این خرید ها ممکن است مقرون به صرفه و اقتصادی باشند اما گاهی اوقات در طولانی مدت ضرر های قابل توجهی را متوجه انسان و کسب و کار ها می کنند! - باسکول جاده ای نیز ای این قائده مستثنی نیست و به دلیل اینکه خرید باسکول 60 تنی یا باسکول 50 تنی یک خرید پیچیده محسوب می شود بهتر است از خرید باسکول دست دوم خودداری شود.

در ادامه دلایلی که منجر به صرف نظر از خرید باسکول دست دوم می شود را برای شما بیان خواهیم کرد اما ابتدا باید درباره ی باسکول جاده ای که شامل باسکول 60 تنی و باسکول 50 تنی می شود و دلایل پیچیدگی خرید این محصول صحبت کنیم.

باسکول جاده ای چیست؟ باسکول جاده ای در واقع ترازویی در مقیاس بسیار بزرگ است که  وسایل نقلیه که در خیابان و جاده ها تردد دارند را توزین می کند.

باسکول های جاده ای طیف وسیعی از 7 تن الی 500 تن را شامل می شود که پر استفاده ترین انواع باسکول جاده ای شامل باسکول تریلی کش و باسکول کامیون کش می باشد.

توضیحی مختصر درباره ی باسکول تریلی کش با توجه به نام باسکول کامیون کش یا همان باسکول 50 تنی با ظرفیت 50 تن طراحی و تولید می شود که برای توزین و وزن کردن وسایط نقلیه همانند کامیون و ماشین های کوچکتر از کامیون به کار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید باسکول دست دوم ویژه شرکتهای بسیار ثروتمند!

خرید باسکول دست دوم ویژه شرکتهای بسیار ثروتمند!