مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-22فرهنگي

برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور معرفی شدند


مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه سه کشور به میزبانی استان خوزستان، - برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از رقابت سه روزه قصه گویان استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس در گروه های نوجوانان، بزرگسالان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در بخش های ملی، آیینی- سنتی و زبان اشاره، برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور و همچنین راه یافتگان به مرحله ی کشوری معرفی شدند.

در بخش ملی نیز عنوان های برگزیده گروه نوجوانان به ساجده جعفری با قصه پادشاه هفت دختران از بوشهر، آیدا فلاح با قصه دم روباه از لرستان و نگار گج پزان با قصه رؤیای آسمانی از خوزستان اختصاص یافت.

همچنین علی سینا جوکاری با قصه جعفر شانسی از بوشهر، دیانا یوسفی با قصه یخی که عاشق خورشید بود از کهگیلویه و بویراحمد و محدثه عباسی با قصه لباس کوچولو از فارس عنوان شایسته تقدیر بخش ملی از جشنواره را کسب کردند.

در بخش ملی گروه بزرگسالان نیز علیرضا روشن ضمیر با قصه پهلوان پنبه از خوزستان، مهدیه باقری با قصه تاپ تاپ خمیر من کو، تشت پنیر من کو از چهارمحال و بختیاری و رضوان فتاح با قصه سرو و سندلیق از بوشهر به ترتیب عنوان های اول تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور معرفی شدند