مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-22پزشكي

پلمب 93 مرکز عرضه قلیان در مشهد


مسئول برنامه کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 93 مرکز عرضه قلیان در مشهد پلمب شد که از این مراکز 2824 قلیان جمع آوری شد.

- مهندس رضا فرحزاد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 412 بازدید مشترک از کافه ها و رستوران ها با همکاری پلیس اماکن و اتاق اصناف داشتیم و تعداد بازدیدهای بهداشت هم در همین بازه زمانی 17 هزار بازدید بود که در هر دو مورد به دلیل اهمیت موضوع افزایش میزان بازدیدها را داشته ایم.

وی تصریح کرد: تعداد اخطارهای صادره در 6 ماهه نخست سال 1401 در موارد مشترک 127 مورد بوده که 52 مورد آن رفع نقص شد و 95 مورد دیگر به مرجع قضایی معرفی شدند که از این تعداد مشکلات 2 مورد آنها برطرف شد و 93 مورد دیگر هم پلمب شد.

همچنین از این مراکز 2824 قلیان جمع آوری شد.

مسئول برنامه کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه یکی از نگرانی های موجود افزایش میزان گرایش جوانان به مصرف قلیان و مواد دخانی معطر بوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه سن مصرف مواد دخانی در کشور به شدت پایین آمده و غالب مصرف کنندگان انواع دخانیات از جمله قلیان جوانان هستند.

مهندس فرحزاد افزود: بیشترین مشکل در اماکن زیرزمینی و غیرمجاز بوده که این موارد بلافاصله پس از تماس های مردمی با سامانه 190 مورد پیگیری قرار گرفته است، البته باید بگوییم که در سطح شهر مشهد مراکز عرضه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 93 مرکز عرضه قلیان در مشهد

پلمب 93 مرکز عرضه قلیان در مشهد