مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-22سياسي

رستمی: توافقات نهایی برای ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی انجام شده است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: توافقات نهایی برای ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و علوم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بن سازه فرهنگی آموزشی مسیر نجات توسط دفتر امور زنان برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و وزیر کشور آغاز به کار کرد.

 رستمی در حاشیه این نشست، اظهار کرد: یکی از مراکز مهم جمعیتی در کشور، جمعیت دانشگاهیان اعم از دانشجویان و اساتید است که رقمی در حدود 3 و نیم میلیون نفر را شامل می شود.

وی با اشاره به پیگیری انجام شده برای ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلین، افزود: توافقات نهایی برای انجام این کار میان دو وزارتخانه راه و شهرسازی و علوم انجام شده است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر ازدواج آسان تاکید کرد و ادامه داد: مسائل مربوط به جمعیت، ازدواج و فرزند آوری موضوعاتی است که به تدابیر میان مدت و بلندمدت نیاز دارد.

اختری مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در این زمینه گفت:  هدف این بن سازه آموزش و توانمندسازی مدیران و راهبران حوزه جمعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: توافقات نهایی برای ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی انجام شده است

رستمی: توافقات نهایی برای ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی انجام شده است