مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:552022-11-22سياسي

مدیریت شهری خود را به تغییرات فرهنگی برساند


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از مدیران فرهنگی و هنری شهرداری تهران خواست تا با شناخت دقیق ماموریت های فرهنگی و بروزرسانی فرایندها خود را به تغییرات فرهنگی جامعه برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه شهری خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از فرهنگسرای اخلاق با مدیران مراکز فرهنگی هنری منطقه 14 شهرداری دیدار کرد.

وی در جریان این دیدار بروزرسانی را یکی از مهمترین موضوعات حوزه فرهنگی دانست و گفت: در حوزه فرهنگی به دلیل تغییرات سریع  نیاز به آن هست که محتواهای فرهنگی بروزرسانی شوند.

این موضوع در حالی باید مورد توجه قرار گیرد که به لحاظ زیر ساختی و فرایندی در درون سیستم هم باید این بروزرسانی صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: تجارب پیشکسوتان و افرادی که با ماموریت های سازمان فرهنگی و هنری آشنا هستند، گنجینه مهمی است که با استفاده از آن می توان در حوزه بروزرسانی ها با موفقیت عمل کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: روند برنامه ریزی در سازمان فرهنگی و هنری روند درستی است و این سازمان در حوزه برنامه ریزی نسبت به دیگر حوزه های فرهنگی بهتر عمل کرده و با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری خود را به تغییرات فرهنگی برساند

مدیریت شهری خود را به تغییرات فرهنگی برساند