مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-22سياسي

بررسی چالش های تولید و فرآوری گیاهان دارویی در دی ماه


با برگزاری کنفرانسی در حوزه فرآوری گیاهان دارویی در دی ماه سال 1401 در خصوص چالش های شرکت های دانش بنیان در این حوزه بحث و تبادل نظر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس بین المللی نوآوری و فناوری تولید و فرآورده های گیاهان دارویی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در روزهای 21 و 22 دی ماه برگزار می شود.

در این رویداد در خصوص موضوعاتی چون مباحث نوین و فناورانه در تولید و مدیریت گیاهان دارویی با استفاده از خاک و سیستم هیدروپونیک ، مباحث نوین در فرآوری گیاهان دارویی و معطر ، کاربرد گیاهان دارویی در تغذیه و سلامت دام و طیور ، طراحی، بازاریابی و بسته بندی گیاهان دارویی ، بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهان دارویی ، کنترل آفات و بیماری های گیاهان دارویی و مکانیزاسیون گیاهان دارویی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

برگزارکنندگان کنفرانس بین المللی نوآوری و فناوری تولید و فرآوری گیاهان دارویی در تلاش هستند تا با مطرح شدن چالش های حوزه گیاهان دارویی به نفوذ فناوری و نوآوری در این صنعت و پاسخ گویی فناورانه به نیازها سرعت دهند و گامی بزرگ در جهت توسعه فناورانه و رونق دهی به صنعت گیاهان دارویی بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های تولید و فرآوری گیاهان دارویی در دی ماه

بررسی چالش های تولید و فرآوری گیاهان دارویی در دی ماه