مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:062022-11-22سياسي

حفظ عمران شهری مساوی با حفظ سرمایه شهروندان زنجانی


با توجه به هزینه های گزافی که برای نهضت آسفالت زنجان انجام شده و سرمایه شهروندان است، تمهیدات لازم برای حفظ و نگهداری از آسفالت در فصل سرما اندیشیده شده است.

- ایسنا/زنجان رییس شورای شهر زنجان گفت: با توجه به هزینه های گزافی که برای نهضت آسفالت زنجان انجام شده و سرمایه شهروندان است، تمهیدات لازم برای حفظ و نگهداری از آسفالت در فصل سرما اندیشیده شده است.

مجید ناصحی مقدم ظهر امروز (یکم آذرماه) در جلسه علنی شورای شهر که در شهرداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت شهدای بسیجی، اظهار کرد: اگر بخواهیم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را تعریف کنیم، رکن اصلی آن بسیج است.

وی با اشاره به تاریخچه بسیج، افزود: در دوران دفاع مقدس، بسیج خیلی زود جای خود را در میدان جنگ باز کرد و همه متوجه شدند گرداننده اصلی و مقاومت کننده اصلی جنگ، بسیج و بسیجیان هستند و در زمان پایان جنگ، تصور شد که جنگ خاتمه ایفته است پس کار بسیج نیز تمام شده ولی امروز می بینیم که بسیج همچنان در حال فعالیت هستند.

این مسئول با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص بسیج، تصریح کرد: تفسیر کلماتی که امام خمینی (ره) در خصوص بسیج گفته اند، بار معنای زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ عمران شهری مساوی با حفظ سرمایه شهروندان زنجانی

حفظ عمران شهری مساوی با حفظ سرمایه شهروندان زنجانی