مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-22اقتصادي

درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه


طلافروشان بازار مظفریه همدان که از عصر روز گذشته(دوشنبه 30 آبان) به دنبال قتل یکی از هم صنفان خود تعطیل کرده بودند، امروز اعلام کردند برای بازگشایی مغازه های خود از نیروی انتظامی انتظار دارند که امنیت بازار را تأمین کند.

- ایسنا/همدان طلافروشان بازار مظفریه همدان که از عصر روز گذشته(دوشنبه 30 آبان) به دنبال قتل یکی از هم صنفان خود تعطیل کرده بودند، امروز اعلام کردند برای بازگشایی مغازه های خود از نیروی انتظامی انتظار دارند که امنیت بازار را تأمین کند.

یکی از طلافروشان بازار مظفریه همدان به خبرنگار ایسنا گفت: روز گذشته یکی از طلافروشان همدان به قتل رسید که همین موضوع باعث شده امروز فروشندگان این صنف مغازه های خود را تعطیل کنند.

یکی از طلافروشان به خبرنگار ایسنا گفت: طلافروشان در بازار حضور دارند و این تعطیلی به علت اعتراض آنها به وضعیت امنیت بازار بوده و امیدواریم تا فردا نیروی انتظامی در بازار مستقر شود و اوضاع به شرایط عادی برگردد.

وی با بیان این مطلب که بازار مظفریه همدان یکی از بازارهای مهم است که باید مأمور نیروی انتظامی در آن مستقر باشد، با تأکید بر اینکه بارها صنف طلافروشان به نیروی انتظامی نامه زده و درخواست مأمور کرده ایم، یادآور شد: صنف طلا یکی از مشاغل حساس است که باید امنیت بالایی داشته باشد در حالیکه این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه

درخواست طلافروشان همدان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بازار مظفریه