مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-22بين الملل

اغتشاش بااسم رمزتجزیه طلبی/آشوبگران مسلح پیرانشهر چه کسانی هستند؟


پس از ناکامی گروهک های تجزیه طلب در مهاباد طی روزهای اخیر از دو روز گذشته عناصر این گروهک ها سعی دارند با آشوب مسلحانه پیرانشهر را به میدانی برای پیاده کردن نقشه های خود تبدیل کنند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: نگاهی به اتفاقات چند روز گذشته در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی نشان می دهد که هدف و مسیر گروهک های تجزیه طلب و اغتشاشگر در این شهرها زنجیره ای از اقدامات ضد امنیتی اعم از ایجاد آشوب، تخریب اموال عمومی و ناامنی با استفاده توطئه و سناریوی نخ نمای کشته سازی است.

اخبار، تصاویر و فیلم های منتشرشده در رسانه های وابسته به معاندین به خوبی نشان می دهد ابزار این افراد که از عناصر گروه های تروریستی و تجزیه طلب هستند اغتشاش به بهانه کشته سازی هایی است که نه علت، نه مکان و نه دلیل مشخصی برای آن ها وجود دارد.

رفتار رسانه ای این بنگاه های دروغ پراکن عملاً نشان می دهند هیچ ابایی از تهییج و تشویق به حضور و اقدامات مسلحانه گروه های تجزیه طلب به صورت آشکار در شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی ندارند.

آتش زدن اموال عمومی و سطل های زباله، تخریب اموال عمومی، آتش زدن منازل مردم، غارت فروشگاه ها و خسارت زدن به برخی ادارات اولین اقدام این گروهک ها بود که با همراهی کانال ها و رسانه های معاند کُردی مواجه شد و کوچک ترین اقدام آن ها برای ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاش بااسم رمزتجزیه طلبی/آشوبگران مسلح پیرانشهر چه کسانی هستند؟

اغتشاش بااسم رمزتجزیه طلبی/آشوبگران مسلح پیرانشهر چه کسانی هستند؟