مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-22اقتصادي

آمار اشتغال ایجاد شده در خراسان شمالی چقدر به واقعیت نزدیک است؟


آمار اشتغال ایجاد شده در کشور و استان که در بازه های زمانی مختلف اعلام می شود و سهم هر وزارتخانه، استان و دستگاه نیز در آن مشخص است، از فیلترهای مختلفی عبور می کند تا در نهایت، - ایسنا/خراسان شمالی آمار اشتغال ایجاد شده در کشور و استان که در بازه های زمانی مختلف اعلام می شود و سهم هر وزارتخانه، استان و دستگاه نیز در آن مشخص است، از فیلترهای مختلفی عبور می کند تا در نهایت، عددی واقعی و با کمترین ایراد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید زمانی که با اخبار تعداد اشتغال ایجاد شده روبه رو می شویم برایمان این سوال پیش بیاید که این آمار چقدر به واقعیت نزدیک است و چه راه هایی برای بررسی آن توسط نهادهای مربوطه وجود دارد.

قبل از این جالب است بدانید که به گفته رییس مرکز نظارت و پایش اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مدتی قبل در استان حضور یافت، تا سال گذشته این آمار که در سطح کشور نیز اعلام می شد و مربوط به اشتغالزایی در بخش خصوصی بود، همپوشانی هایی داشت که سبب غیر واقعی شدن آن ها می شد؛ ایرادی که از سال گذشته تا کنون در مسیر اصلاح قرار گرفته تا واقعی باشد.

استان ها و دستگاه های زیرمجموعه وزارتخانه ها در طی یک سال، خدماتی را به متقاضیان ارائه می دهند و موظف هستند در هر سال تعداد خدماتی که منجر به ایجاد شغل شده است را اعلام کنند تا مقدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اشتغال ایجاد شده در خراسان شمالی چقدر به واقعیت نزدیک است؟

آمار اشتغال ایجاد شده در خراسان شمالی چقدر به واقعیت نزدیک است؟