مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-22اقتصادي

فروش نان فله ای در مغازه های شهرکرد ممنوع است


به دلیل مسائل بهداشتی فروش فله ای نان در شهرکرد ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالعلی ارژنگ در کمیته اقدام مشترک شهرستان شهرکرد با موضوع رفع تناقضات فروش نان در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها افزود: در حال حاضر دو نوع آرد نوع یک یا دولتی و نوع 2 یا نیمه دولتی در شهرستان شهرکرد در اختیار نانوایی های قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: نانوایی ها باید بر اساس ساعت پخت در طول روز به مردم نان عرضه کنند و در موارد استثنا مازاد پخت خود را برای افرادی که توان مراجعه به نانوایی ندارند در اختیار مغازه ها قرار دهند.

وی گفت: متأسفانه این عمل در حال حاضر توسط برخی از نانوایان به صورت غیرقانونی در حال انجام است یعنی نان بسته بندی یا فله ای از سهمیه آرد نوع یک و 2 با قیمت های نامتعارف به مغازه ها عرضه می شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: این موضوع کارشناسی و پیشنهاد شد که نانوایی نوع یک و 2 که آمادگی پخت نان برای فروشگاه ها را دارند اعلام کنند، تا بر اساس نوع سهمیه، مجوزات و تخلفاتی که تاکنون انجام داده اند در کمیته کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرند.

وی افزود: هم اکنون فهرست متقاضیان آماده شده که باید شرایطشان بررسی شود و خروجی لیست بررسی شده برای دریافت کد بهداشتی به مرکز بهداشت شهرستان معرفی شود، پس از گذراندن این مراحل در کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش نان فله ای در مغازه های شهرکرد ممنوع است

فروش نان فله ای در مغازه های شهرکرد ممنوع است