مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-22سياسي

اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران


مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در جلسه با مدیران رفاهی این اداره کل اجرای بسته خرسند ساز با هدف ارتقا سطح رفاه و معیشت کارکنان و کاهش فشار اقتصادی موجود را یادآور شد و گفت: در این بسته که در قالب 14 محور تهیه و تدوین شده است حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشوق های فرزندآوری مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی اعطای تسهیلات تشویقی فرزندآوری و ازدواج در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون حمایت از جوانی جمعیت را بخش مهمی از برنامه های رفاهی شهرداری تهران ذکر کرد و گفت: در همین راستا تسهیلات بانکی و گردشگری بدون ضامن و بدون نوبت با قید فوریت به کارکنانی که از آبان ماه امسال ازدواج نمایند و یا صاحب فرزند شوند تخصیص خواهد یافت.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم کاهش سن ازدواج و ترغیب به این سنت حسنه گفت: اعطای وام 55 میلیون تومانی و هدیه گردشگری به یکی از مقصدهای مشهد مقدس، کیش، سرعین و یا شمال از تسهیلاتی است که همکاران شهرداری تهران بلافاصله پس از ازدواج، بدون نوبت و معطلی و در قالب بسته خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران

اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران