مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-22سياسي

مجلس به دنبال گفتگو با دانشجویان است نه برخورد با آنان


نماینده مردم اهواز در مجلس در واکنش به تدوین طرح ممنوع الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن، گفت: این طرح را ندیدم و باید بگویم مسئولان و نمایندگان دنبال گفتگو با مردم و دانشجویان هستند.

- مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به انتشار خبری مبنی بر تدوین طرحی از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس برای ممنوع الخروج شدن دانشجویانی که تخلفات سیاسی یا جرایم سیاسی و امنیتی دارند، اظهار داشت: هر کدام از نمایندگان یک کارتابل شخصی دارند که می توانند در آنجا طرحی را پیشنهاد دهند.

وی بیان کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس باید بگویم تا این لحظه طرحی درباره برخورد با دانشجویان معترض در مجلس ندیدم و چنین طرحی در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول نشده است.

تا طرحی در مجلس رؤیت نشود، در صحن علنی مجلس اعلام وصول نشود و سپس در فرایند قانون گذاری قرار نگیرد، به عنوان یک طرح پیشنهادی لحاظ نمی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: چندی پیش نیز دروغی درباره نمایندگان مجلس مطرح و گفته شد 227 نماینده مجلس بیانیه ای را امضا کرده و گفته اند که باید بازداشت شدگان حوادث اخیر اعدام شوند که به هیچ وجه چنین مسئله ای وجود نداشت.

بنگاه های شایعه پراکنی مانند بی بی سی و ایران اینترنشنال که به این موضوع دامن زدند، به جای دروغ پردازی درباره ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال گفتگو با دانشجویان است نه برخورد با آنان

مجلس به دنبال گفتگو با دانشجویان است نه برخورد با آنان