مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:382022-11-22بين الملل

مسکو: آمریکا در پی تنش زایی در کشورهای مستقل همسود است


مقام ارشد اطلاعاتی روسیه با بیان اینکه آمریکا به دنبال یافتن فرصتی برای ایجاد درگیری و آشوب در کشورهای مستقل همسود است، گفت باید با این اقدامات مخرب مقابله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ناریشکین رییس سرویس اطلاعات خارجی گفت که سرویس اطلاعات خارجی روسیه به طور مداوم تلاش های آمریکا و سایر کشورهای غربی برای یافتن فرصتی به منظور تحریک بحران در بین کشورهای مستقل همسود را رصد می کند.

وی در این باره توضیح داد: نمونه هایی از اینگونه فعالیت های مخرب و خرابکارانه وضعیت اوکراین است که در آن ملی گرایی و روس هراسی برای دهه ها پرورش داده شده است که منجر به نتایج فاجعه باری شد .

به گفته این مقام ارشد اطلاعاتی روسیه، فعالیت های مخرب آمریکا در اوکراین، منجر به این واقعیت شد که اوکراین مرفه به دولت دیکتاتوری و فاسد تبدیل شد.

ناریشکین در ادامه افزود: وظیفه مشترک سرویس های ویژه ما [کشورهای مستقل همسود] در حال حاضر مقابله با اقدامات مخرب کشورهای غربی در خاک کشورهایمان است .

پیش از این نیز ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با هشدار درباره اینکه پتانسیل درگیری در جهان و منطقه شرق اروپا هنوز بسیار زیاد است، گفته بود: درگیری های مسلحانه در کشورهای مستقل همسود نیز [توسط غرب] شعله ور شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا در پی تنش زایی در کشورهای مستقل همسود است

مسکو: آمریکا در پی تنش زایی در کشورهای مستقل همسود است