مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-22بين الملل

معاریو: دهه اخیر سیاه ترین دهه در تاریخ «اسراییل» است


یک کارشناس اسراییلی نسبت به پیامدها و لرزه های مختلفی که در طول دهه اخیر رژیم صهیونیستی را بی وقفه تحت الشعاع قرار داده، شکاف جامعه صهیونیستی را عمیق تر کرده و این رژیم را وارد جنگ های مختلف کرده، - هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افرایم گانور، کارشناس مسائل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در یادداشتی در روزنامه معاریو نوشت: دهه اخیر یکی از تاریک ترین و سخت ترین دوره ها در تاریخ سیاسی و اجتماعی اسراییل است که در آن بحران رهبری بروز پیدا کرد.

بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود، مامور تشکیل دولت جدید در طول این دهه به صورت متوالی از سال 2009 تا ژوئن 2021 متصدی سمت نخست وزیری بود.

بحران رهبری که یکی از ویژگی های این دهه بود نه فقط از هفت کارزار انتخاباتی کنست که در طول این دهه برگزار شد بلکه برای اولین بار از زمان اتهام یهود اولمرت، نخست وزیر اسراییل به دریافت رشوه در شرایط خطرناک، کلاهبرداری و خیانت سرچشمه گرفت.

قبل از آن هم موشه کاتساو، هشتمین نخست وزیر اسراییل به خاطر جرائم تجاوز، اعمال شنیع و آزار جنسی متهم شده بود.

آنچه این تاریکی را تشدید می کند سه جرایم مندرج در کیفرخواست نتانیاهو است، با این وجود او در حال حاضر نیز پستش را در اختیار دارد و این جرائم مثل ریختن نفت روی آتش انزجار است که میان دو جناح در گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاریو: دهه اخیر سیاه ترین دهه در تاریخ «اسراییل» است

معاریو: دهه اخیر سیاه ترین دهه در تاریخ «اسراییل» است