مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-22سياسي

صنعتی بالاتر از کشاورزی در مازندران وجود ندارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار شناسایی ظرفیت مغفول بخش کشاورزی شد و گفت: هیچ صنعتی در استان بالاتر از کشاورزی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای تحقیقات که در اداره کل شیلات مازندران برگزار شد، اظهار کرد: پیش نیاز بخش اجرا، شورای تحقیقات است چراکه نظرات و دستاوردهای بخش تحقیقاتی و علمی در حوزه اجرا اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی در مازندران از گستردگی و تنوع پذیری بالایی برخوردار است، گفت: از دیدگاه مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی، استان مازندران به حوزه کشاورزی کشور آرامش می دهد و باید با نگرش علمی حرکات جدیدی در کشاورزی مازندران ایجاد کنیم.

عنایتی افزود: شورای تحقیقات می تواند نقش آفرینی خوبی در تولید محصولات کشاورزی داشته باشد چراکه شورای تحقیقات کانون مسائل نوآورانه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: در بخش کشاورزی باید زمینه تحول باشیم تا فکرها به سمت و سوی ساخت و سازهای غیرمجاز نرود.

این مسؤول اظهار کرد: هیچ صنعتی در مازندران بالاتر از صنعت کشاورزی نیست و باید ظرفیت های مغفول را در این بخش شناسایی کنیم تا شاهد اثرگذاری بالایی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی بالاتر از کشاورزی در مازندران وجود ندارد

صنعتی بالاتر از کشاورزی در مازندران وجود ندارد