مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-22سياسي

ضرورت برقراری تعامل دستگاه ها در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه هایی که در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار مشارکت دارند، باید با تعامل بیشتر از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه هایی که در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار مشارکت دارند، باید با تعامل بیشتر از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

سید محمد رضا طالبی، امروز سه شنبه یکم آذر در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار استان، اظهار کرد: برای اجرای این طرح به ایجاد یک شبکه بین دستگاه های مورد نظر نیاز است که احساس می کنیم تاکنون این کار انجام نشده و تا زمانی که این اتفاق رقم نخورد، موفقیتی در این خصوص نخواهیم داشت.

به گفته وی؛ نباید دستگاه های اجرایی وظایف سازمانی خود را به جای اقدامات مورد نظر در راستای اجرای این طرح گزارش کنند و بر اساس تفاهم نامه های کشوری باید با هم همکاری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طالبی با اشاره به این که برنامه ریزی برای اجرای این طرح در محلات هدف باید با حضور هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه های بسیج و ائمه جماعات انجام شود، گفت: دستگاه های اجرایی برای هر محله باید حداقل یک طرح سالانه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برقراری تعامل دستگاه ها در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار

ضرورت برقراری تعامل دستگاه ها در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار