مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:402022-11-22سياسي

ادغام سازمان محیط زیست و منابع طبیعی تهدیدی برای امنیت غذایی کشور


اندیشکده ایتان در نامه ای به رییس سازمان اداری و استخدامی ادغام سازمان محیط زیست و سازمان منابع طبیعی را غیرکارشناسی و تهدیدی برای امنیت غذایی کشور دانست.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شبکه کانون های تفکر ایران (اندیشکده ایتان) در نامه ای به رییس سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفت خود را با ادغام سازمان محیط زیست و سازمان منابع طبیعی اعلام کرد و این تصمیم را غیرکارشناسی و تهدیدی برای امنیست غذایی کشور دانست.

در ادامه متن نامه آمده است: جناب آقای دکتر میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با سلام و احترام؛ مستحضرید که در ابتدای دولت سیزدهم در تاریخ 22 دی ماه 1400، رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه ای به رییس محترم جمهور خواستار ادغام 100 درصدی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با سازمان حفاظت محیط زیست و ورود این موضوع به عنوان یکی از نکات برجسته در برنامه تحولی دولت شدند.

پس از آن در تاریخ 25 دی ماه پینوشت رییس محترم جمهور بر این درخواست مبنی بر بررسی، کارشناسی و نتیجه را اعلام نمایید.

به حضرت عالی ارسال شد.

در این رابطه کارشناسان این حوزه از جمله اندیشکده های فعال در زمینه ی کشاورزی و منابع طبیعی و نیز کارشناسان وزارت جهادکشاورزی مستندات و دلایل کارشناسی مخالفت صددرصدی خود با این درخواست را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام سازمان محیط زیست و منابع طبیعی تهدیدی برای امنیت غذایی کشور

ادغام سازمان محیط زیست و منابع طبیعی تهدیدی برای امنیت غذایی کشور