مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:452022-11-22ورزشي

توجه ویژه ساترا به گزارش های مردمی


رییس ساترا از توجه ویژه سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر به گزارش سایت قطره و به نقل از‎های مردمی حوزه صوت و تصویر فراگیر، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر(ساترا)، سعید مقیسه رییس ساترا روز گذشته مهمان بخش خبری ساعت 10 شبکه خبر بود.

حمیدرضا مدقق، میزبان این بخش خبری درخصوص نظارت بر محتوای رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، دریافت گزارش های مردمی، بسته های حمایتی ساترا از رسانه ها، جزییات پخش مسابقات فوتبال جام جهانی و سایر موضوعات این حوزه با مقیسه به گفت وگو نشست.

رییس ساترا در ابتدای این گفتگو درباره چگونگی بازبینی آثار منتشر شده در رسانه های صوت و تصویر فراگیر بیان کرد: ساترا وظیفه تنظیم مقررات و نظارت و صدور مجوز برای این رسانه ها را بر عهده دارد.

موضوع ممیزی یا نظارت بر محتوا در چند مرحله به انجام می رسد.

یکی در مرحله صدور مجوز ساخت است یعنی زمانی که یکی از تولیدکنندگان محتوا، متقاضی تولید یک سریال یا برنامه است؛ در این مرحله فیلمنامه یا طرح برنامه بعد از ارائه در شورای مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد، ایرادهای احتمالی بیان می شود و اگر نیاز به مشاوره با کارگردان های خبره این کار وجود داشته باشد، این کار نیز انجام خواهد شد و در نهایت مجوزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه ساترا به گزارش های مردمی

توجه ویژه ساترا به گزارش های مردمی