مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:502022-11-22بين الملل

تحت هیچ شرایطی اجازه غارت منابع طبیعی خود را نمی دهیم


نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی اجازه غارت ثروت های نفتی و گازی خود توسط متجاوزان را نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی اجازه غارت ثروت های نفتی و گازی توسط متجاوزان را نخواهیم داد.

وی افزود: ما از حق دفاع مشروع خود و حفاظت از منافع و ثروت های ملی کوتاه نمی آییم و دیگر اجازه نخواهیم داد ائتلاف متجاوز سعودی اقدام به سرقت اموال ملت یمن کند.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن ادامه داد: مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به دنبال غارت بیش از 14 میلیادر دلار درآمدهای نفتی و گازی و سپرده گذاری این مبلغ در بانک سعودی و عدم پرداخت حقوق کارمندان بودند.

بن حبتور تاکید کرد: در موارد آتی دیگر هشدار نخواهیم داد و به طور مستقیم کشتی های غارت کننده ثروت ملی یمن را هدف قرار خواهیم داد، جهانیان باید بدانند که ما اجازه نمی دهیم ملت در گرسنگی به سر ببرد و متجاوزان مشغول غارت ثروت های یمن باشند.

از سوی دیگر محمد النعیمی عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز تاکید کرد که اجازه غارت ثروت های نفتی و غازی ملت یمن را نخواهیم داد و برای حفظ حاکمیت کشور و بازپس گیری حقوق ملت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت هیچ شرایطی اجازه غارت منابع طبیعی خود را نمی دهیم

تحت هیچ شرایطی اجازه غارت منابع طبیعی خود را نمی دهیم