مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 17:202022-11-22سياسي

پیکر مطهر شهید خدمت یزدان قجری در شهرستان بروجن تشییع می شود


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از تشییع پیکر مطهر شهید خدمت شهید یزدان قجری در شهرستان بروجن خبرداد و گفت: دشمنان انقلاب بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند.

- پیکر مطهر شهید خدمت "یزدان قجری" در شهرستان بروجن تشییع می شود ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از تشییع پیکر مطهر شهید خدمت "شهید یزدان قجری" در شهرستان بروجن خبرداد و گفت: دشمنان انقلاب بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، سردار علی محمد اکبری، گفت: با تحریک دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل داخلی، اغتشاشگران در روزهای گذشته با کوکتل مولوتف به لکوموتیورانان قطار باری راه آهن مبارکه - اصفهان حمله کردند، که یکی از هم استانی های عزیزمان در این جنایت وحشیانه صورت گرفته از سوی داعشی مسلکان، به شهادت رسید.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) افزود: شهادت این شهید عزیز از قشر کارگری و زحمتکش جامعه آشکار کرد که فتنه گران به بهانه های واهی می خواستند عقده خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند و هیچ پایبندی به اصول انسانی ندارند و بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید خدمت یزدان قجری در شهرستان بروجن تشییع می شود

پیکر مطهر شهید خدمت یزدان قجری در شهرستان بروجن تشییع می شود