مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 17:412022-11-22سياسي

هشتمین کتابخانه سیار در خراسان رضوی افتتاح شد


هشتمین کتابخانه سیار استان خراسان رضوی با عنوان پیک دانایی 8 به مناسبت هفته کتاب در بخش رضویه شهرستان مشهد طی مراسمی روز سه شنبه با هدف خدمت رسانی به روستاهای اطراف افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن داوری فرماندار مشهد، اظهار کرد: امروز رسانه ای قوی تر، محکم تر و موثرتر از کتاب وجود ندارد، کتاب نه تنها یک رسانه بلکه مولفه ای است که برای دیگر رسانه ها نیز تولید محتوا می کند.

وی با بیان اینکه گذشته قدرت در اختیار دولت هایی است که می توانند تولید علم و دانش کنند و نسلی دانا و آگاه پرورش دهند.

فرماندار مشهد اضافه کرد: امروز قدرت به معنی داشتن ابزار آلات جنگی نیست، بلکه در علم و آگاهی خلاصه می شود، به همین دلیل با پدیده جنگ نرم مواجه شده ایم.

داوری با تاکید بر تغییر سبک کار در حوزه کتابخوانی، افزود: با همت و تلاشی که در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی وجود دارد، امیدواریم در آینده ای نه چندان دور، به تعداد تلفن های همراه در شهرستان مشهد، کتابخانه وجود داشته باشد، تا مردم بتوانند به راحتی به کتاب دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تسهیل گری در دسترسی به کتاب نیز ضروری است، افزود: وجود کتابخانه سیار نعمتی است که باعث ارائه خدمات کتابخانه ای در مناطق کم برخوردار و فاقد کتابخانه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین کتابخانه سیار در خراسان رضوی افتتاح شد

هشتمین کتابخانه سیار در خراسان رضوی افتتاح شد