مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 18:102022-11-22سياسي

دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در کشور است/ ضرورت تبیین دستاورد های معنوی انقلاب


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در حوزه امید آفرینی باید تلاشمان را دو چندان کنیم، ضمن اینکه دشمن می خواهد در بین مردم تردید و نا امیدی ایجاد کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جلسه کارگروه بسیج صنعت سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای معنوی انقلاب را هم تبیین کنیم، اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد و به دروغ برای مردم ما روایت کند، بنابراین باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب در همه حوزه ها جهاد تبیین صورت بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی و هویت سازی است، تصریح کرد: در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده ما است و ما نباید به دشمن اجازه رسیدن به اهدافش را بدهیم.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم، تصریح کرد: امروز کار به جایی رسیده است که عربستان که چیزی از جمهوریت نمی داند جمهوریت ما را زیر سوال می برد.

سردار طهماسبی ضمن ابراز تاسف از اینکه در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه ها کم کار کرده ایم، گفت: امروزه همه در زمینه جهاد تبیین مسؤولیت داریم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در کشور است/ ضرورت تبیین دستاورد های معنوی انقلاب

دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در کشور است/ ضرورت تبیین دستاورد های معنوی انقلاب