مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 18:152022-11-22سياسي

دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد


استاندار ایلام با اشاره به اینکه دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد، گفت: از ظرفیت های و پتانسیل ها علمی استان استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا عصر روز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی در دانشگاه ایلام با تاکید بر این نکته که همه خوبی ها در بسیج خلاصه شده است، اظهار کرد: بنده یک بسیجی ام و به بسیجی بودن خود افتخار می کنم.

وی در ادامه گفت: از ابتدای حضور در ایلام و در زمان تصدی بعنوان استاندار ایلام، استفاده از نیروی بومی اولویت نخست بنده بود و بعنوان استاندار تنها به استان آمدم و افتخار من همین است تلاش کردم که از ظرفیت های و پتانسیل های استان استفاده کنم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد، عنوان کرد: هر رییس دانشگاهی در استان برای حضور در برنامه ها و همایش ها بنده را دعوت کرده بلافاصله پاسخ مثبت دادم و حضور یافتم چراکه بنده برای علم و دانش، دانشجویان و دانشگاهیان احترام خاصی قائل هستم.

استاندار ایلام تاکید کرد: به بسیج دانشجویی اعتقاد راسخ دارم چراکه پیروزی ما در دفاع مقدس مرهون تفکر بسیجیان بود.

بهرام نیا با اشاره به سخنان امام (ره) در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: امام (را) این اقدام را انقلاب دوم عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد

دروازه تمدن و ترقی بر پاشنه دانشگاه ها می چرخد