مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 18:502022-11-22سياسي

برخورد سطحی با «جهاد تبیین» صورت نگیرد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: نباید با موضوع جهاد تبیین برخوردی سطحی صورت گیرد و در جامعه نادیده گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان عصر امروز در جلسه بسیجیان شهرستان آرادان که با حضور عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان به مناسبت هفته رخ داده است، آگاه شوند، این فتنه به سرعت خنثی می شود.

طاهریان با تأکید بر اینکه دشمن امروز دنبال تغییر ارزش ها، باورها و اعتقادات مردم ایران است، افزود: نباید با موضوع جهاد تبیین برخوردی سطحی صورت گیرد؛ چراکه اگر جهاد تبیین در جامعه نادیده گرفته شود، مجدداً شاهد توطئه های جدید از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان نیز در این راستا برنامه ریزی های متعددی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین انجام داده است، ادامه داد: کتابخانه های عمومی آرادان با تمام توان و ظرفیت خود در خدمت مردم شهرستان هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان به نقش ویژه کتابداران در بصیرت افزایی در جامعه تأکید کرد و افزود: در این راستا کتابداران، جهاد تبیین را در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به عنوان یک وظیفه می دانند تا زمینه روشنگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سطحی با «جهاد تبیین» صورت نگیرد

برخورد سطحی با «جهاد تبیین» صورت نگیرد