مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:252022-11-22فرهنگي

معرفی برگزیدگان مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی منطقه سه کشور


مرحله منطقه ای بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه سه کشور، ، برگزیدگان خود را شناخت.

- ایسنا/خوزستان مرحله منطقه ای بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه سه کشور، ، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از رقابت سه روزه قصه گویانی از استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس، در گروه های نوجوانان، بزرگسالان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در بخش های ملی، آیینی ـ سنتی و زبان اشاره، برگزیدگان بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور و راه یافتگان به مرحله کشوری، معرفی شدند.

با اعلام هیات داوران محمدعلی یزدان شناس ، طاهره گرمسیری و نرگس جعفری در بخش ملی عنوان های برگزیده گروه نوجوانان به ساجده جعفری با قصه پادشاه هفت دختران از بوشهر، آیدا فلاح با قصه دم روباه از لرستان و نگار گج پزان با قصه رؤیای آسمانی از خوزستان اختصاص یافت و علی سینا جوکاری با قصه جعفرشانسی از بوشهر، دیانا یوسفی با قصه یخی که عاشق خورشید بود از کهگلویه و بویراحمد و محدثه عباسی با قصه لباس کوچولو از فارس عنوان شایسته تقدیر این بخش از جشنواره را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی منطقه سه کشور

معرفی برگزیدگان مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی منطقه سه کشور