مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:312022-11-22اقتصادي

رشد 50 درصدی اشتغال زایی در شرکت های دانش بنیان در کشور


سهم شرکت های دانش بنیان از اشتغال 111 هزار نفر بوده، سال گذشته 35 هزار نفر اشتغالزایی در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی خیرالدین امشب در حاشیه برگزاری کارگروه استانی عملیاتی سازی شعار محوری سال در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ما در کشور 53 در کشور فعالیت دارند که از این تعداد 950 شرکت نوع 3 هستند.

وی افزود: با پیگیری معاونت فناوری وزارت علوم شرکت های دانش بنیان نوع 3 نیز می توانند از تسهیلات و امتیازات شرکت های دانش بنیان نوع یک و 2 می توانند استفاده کنند.

معاون فناوری وزارت علوم به اشتغال زایی شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: سهم شرکت های دانش بنیان از اشتغال 111 هزار نفر بوده، سال گذشته 35 هزار نفر اشتغالزایی در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد داشتیم.

خیرالدین بیان کرد: حدود 11 هزار و 400 شرکت فناور داریم که 2 هزار و 150 شرکت دانش بنیان در پارک های علم و فناوری مستقر هستند.

وی با بیان اینکه رشد اشتغال زایی را در حوزه شرکت های دانش بنیان برای امسال 18 درصد پیش بینی کرده بودیم، افزود: اما با حمایت های انجام شده ما شاهد رشد 50 درصدی اشتغال در حوزه دانش بنیان مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی اشتغال زایی در شرکت های دانش بنیان در کشور

رشد 50 درصدی اشتغال زایی در شرکت های دانش بنیان در کشور