مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:502022-11-22اقتصادي

مشکل کمبود نانوایی دولتی شهرجدید مهستان برطرف می شود


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از راه اندازی 4 واحد نانوایی دولتی در فازهای 4و 7 شهر جدید مهستان در آینده نزدیک خبر داد.

- محمدرضا البرزی، فرمانداری ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به برگزاری کارگروه آرد و نان در سطح شهرستان، گفت: بزودی 4 واحد نانوایی دولتی در فازهای 4 و7 شهرجدید مهستان راه اندازی می شود.

وی با تأکید بر راه اندازی روستا بازار در نقاط مختلف این شهرستان، افزود: به منظور عرضه کالای ارزان تر و تسهیل در دسترسی به اجناس اساسی و ارزان قیمت و افزایش قدرت خرید مردم، راه اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا با مشارکت شهرداری ها و اتحادیه تولیدکنندگان در نقاط مختلف شهرستان مورد نیاز است.

  این مقام مسؤول یادآور شد: در این بازارها امکان عرضه محصولات و فرآورده های دامی، پروتیینی و لبنیات از تولید به مصرف قابل انجام است و می توان محصولات صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی را هم در آن عرضه کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه تولید نان در شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه برخی از گزارشات حاکی از وجود تخلف در برخی نانوایی های شهرستان است که موجب شده مردم شریف شهرستان در تهیه و دسترسی به نان مرغوب دچار مشکل شوند و بایستی با نظارت و بازرسی های بیشتر توسط متولیان امر، با تخلفات نانوایی ها برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود نانوایی دولتی شهرجدید مهستان برطرف می شود

مشکل کمبود نانوایی دولتی شهرجدید مهستان برطرف می شود