مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:152022-11-22اقتصادي

صدور 71 مجوز کار آفرینی در استان فارس


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: 57 مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی ، 4 مجوز شتاب دهنده،6 مجوز کافه کارآفرینی و 4 مجوز فضای کاری مشترک در حوزه کارآفرینی فارس صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید خداپرست در دیدار با تعدادی از کارآفرینان برتر استان فارس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، افزود: با توجه به آغاز هفته جهانی کارآفرینی از 25 آبان ماه و لزوم اجرای برنامه هایی در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی، بیش از 40 ویژه برنامه برای این ایام در سطح استان پیش بینی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های حوزه کارآفرینی از طریق ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی، انجمن کارآفرینان و مجمع خیرین کارآفرین در سطح استان دنبال می شود، گفت: ایجاد دفاتر مشاوره با هدف ارائه مشورت مبتنی بر دانش، هدایت استارتاپ های کارآفرین و حمایت از آن و افزایش ظریب موفقیت این واحدها در سطح استان دنبال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه 57 مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در سطح این استان صادر شده که فارس از این نظر در کشور پیشرو است، افزود: 4 مجوز شتاب دهنده، 6 مجوز کافه کارآفرینی و 4 مجوز فضای کاری مشترک در حوزه کارآفرینی فارس صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 71 مجوز کار آفرینی در استان فارس

صدور 71 مجوز کار آفرینی در استان فارس