مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:252022-11-22سياسي

تأمین فضای مورد نیاز دادگستری اردبیل نیازمند اعتبارات بیش تر است


استاندار اردبیل با اشاره به کمبود فضا در حوزه قضایی استان، خواستار اختصاص اعتبارات بیش تر از سوی قوه قضاییه برای تکمیل ساختمان های در حال اجرای این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه اظهار کرد: باید در راستای حل مشکلات و جبران عقب ماندگی های گذشته استان اردبیل با همدلی اقدام کنیم.

وی افزود: با توجه به کمبود فضا و استیجاری بودن تعدادی از ساختمان های دادگستری استان اردبیل، اختصاص اعتبارات بیش تر از سوی قوه قضاییه برای تکمیل ساختمان های در حال اجرای این حوزه ضروری است.

اهمیت تکمیل ساختمان جدید حل اختلاف در جلوگیری از ترافیک شهری استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ساختمان فعلی حل اختلاف استان اردبیل در مرکز شهر و ایجاد ترافیک و مشکلات تردد، تکمیل هر چه سریع تر ساختمان در حال اجرا، در جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ استاندار اردبیل به همراه علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه از ساختمان در حال اجرای حوزه دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب استان بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین فضای مورد نیاز دادگستری اردبیل نیازمند اعتبارات بیش تر است

تأمین فضای مورد نیاز دادگستری اردبیل نیازمند اعتبارات بیش تر است