مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:352022-11-22ورزشي

فرصت سوزی به سبک دانمارکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مالکیت توپ 61 درصدی و ایجاد 12 حمله که نیمی از آن ها در چارچوب بود، تیم ملی دانمارک را نتوانست به گل و پیروزی مقابل تونس برساند و این تیم در روزی که یک موقعیت جدی گلزنی در مقابل دروازه خالی داشت، - مهاجم تعویضی تیم ملی فوتبال دانمارک یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مالکیت توپ 61 درصدی و ایجاد 12 حمله که نیمی از آن ها در چارچوب بود، تیم ملی دانمارک را نتوانست به گل و پیروزی مقابل تونس برساند و این تیم در روزی که یک موقعیت جدی گلزنی در مقابل دروازه خالی داشت، نتوانست از آن بهره ببرد.

دانمارک که روی ارسال های کریستین اریکسن حساب باز کرده بود، در دقیقه 70 هم با سانتر تماشایی این بازیکن درآستانه گلزنی قرار گرفت، ولی بازهم مهاجمان این تیم و حتی آن هایی که به عنوان یار جانشین به زمین آمدند، نتوانستند از این فرصت بهره ببرند و فقط به یک امتیاز رسیدند.

بهترین فرصت گلزنی دانمارک در دقیقه 70 به دست آمد؛ جایی که ارسال اریکسن از جناح چپ زمین را یواخیم اندرسن با ضربه سر به مقابل تیرک دوم و دروازه خالی تونس فرستاد، اما آندریاس کورنلیوس نتوانست این موقعیت عالی را تبدیل به گل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی به سبک دانمارکی

فرصت سوزی به سبک دانمارکی