مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:352022-11-22ورزشي

صدای آقای سرمربی بلند شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار سوم روز سوم جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه میان تونس و دانمارک برگزار شد؛ دیداری که مطابق انتظارات با بازی مالکانه قرمزپوشان دانمارکی دنبال شد و آن ها در طول مسابقه تیم برتر میدان بودند.

- تیم ملی فوتبال دانمارک بر خلاف انتظار ها نتوانست در نخستین بازی 3 امتیاز بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دیدار سوم روز سوم جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه میان تونس و دانمارک برگزار شد؛ دیداری که مطابق انتظارات با بازی مالکانه قرمزپوشان دانمارکی دنبال شد و آن ها در طول مسابقه تیم برتر میدان بودند.

البته تونس هم در این مسابقه به طور کامل منفعل نبود و دو سه مرتبه روی ضدحملات حسابی دروازه کسپر اشمایکل را با خطر مواجه کردند، ولی در مرتبه اول پرچم کمک داور گل تونسی ها را مردود اعلام و بار دوم هم کسپر اشمایکل با یک واکنش استثنایی مانع عبور دوباره توپ از خط دروازه اش شد تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی تمام شود.

در نیمه دوم هم بازی برتر تیم دانمارک ادامه پیدا کرد و شاگردان کسپر هیولماند که 13 مرتبه به سمت دروازه آیمن داهمن ضربه زدند و 5 مرتبه این توپ ها در قاب چارچوب جای گرفت فرصت پیش افتادن از حریف را داشتند، ولی این اتفاق درنهایت رخ نداد تا اولین تساوی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای آقای سرمربی بلند شد

صدای آقای سرمربی بلند شد