مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:552022-11-22سياسي

جهاد تبیین باید در همه حوزه ها صورت بگیرد


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد بنابراین باید برای بیان دستاوردهای انقلاب در همه حوزه ها جهاد تبیین صورت بگیرد.

- زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد بنابراین باید برای بیان دستاوردهای انقلاب در همه حوزه ها جهاد تبیین صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابوالفضل طهماسبی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه بسیج صنعت سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای معنوی انقلاب را هم تبیین کنیم، گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد و به دروغ برای مردم ما روایت کند، بنابراین باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب در همه حوزه ها جهاد تبیین صورت بگیرد.

وی افزود: همه باید در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم و امروز کار به جایی رسیده است که عربستان که چیزی از جمهوریت نمی داند جمهوریت ما را زیر سوال می برد.

طهماسبی با بیان اینکه در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه ها کم کار کرده ایم، ادامه داد: امروزه همه در زمینه جهاد تبیین مسؤولیت داریم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید در همه حوزه ها صورت بگیرد

جهاد تبیین باید در همه حوزه ها صورت بگیرد