مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:352022-11-22بين الملل

انتخابات پارلمانی بحرین هیچ اهمیتی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری عربی 21، «باقر درویش» فعال سیاسی و حقوقی بحرینی گفت که این انتخابات در سایه بحران های سیاسی، - فعال سیاسی و حقوقی بحرینی تاکید کرد که انتخابات پارلمانی اخیر این کشور بدترین انتخابات در تاریخ این کشور است و نتیجه آن یک پارلمان صوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری عربی 21، باقر درویش فعال سیاسی و حقوقی بحرینی گفت که این انتخابات در سایه بحران های سیاسی، قانونی و حقوق بشری با تحریم گسترده مردمی روبرو شد و رژیم آل خلیفه برغم سرکوب های سیاسی در طول سال های گذشته نتوانست این تحریم را خنثی کند و میزان مشارکت را افزایش دهد.

وی افزود: انتخابات اخیر بحرین در جهان حتی در میان انتخابات های صوری نیز هیچ نمونه مشابهی ندارد و پارلمان برآمده از آن یک پارلمان صوری و بی اختیار و ناتوان از هرگونه تغییر و یا ایفای نقش سیاسی و یا قانونگذاری و نظارتی است.

این فعال حقوقی بحرین ادامه داد: تاثیر این تحریم بسیار واضح بود و فضای تهدید و اجبار شهروندان و کارمندان نیز نتوانست تغییری به سود رژیم ایجاد کند.

درویش با بیان اینکه این سومین انتخابات در بحرین است که از سوی مردم و مخالفان تحریم می شود، تاکید کرد: میزان مشارکت در این انتخابات که بخش عمده ای از مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پارلمانی بحرین هیچ اهمیتی ندارد

انتخابات پارلمانی بحرین هیچ اهمیتی ندارد