مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 23:052022-11-22سياسي

جنگ ترکیبی دفاع ترکیبی می خواهد


عصر امروز سالن آیت الله حیدری ایلامی دانشگاه ایلام شاهد وحدت و همبستگی طلاب و دانشجویان بسیجی با فریاد بلند بصیرت بود.

- همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت در دانشگاه ایلام برگزار شد ایسنا/ایلام عصر امروز سالن آیت الله حیدری ایلامی دانشگاه ایلام شاهد وحدت و همبستگی طلاب و دانشجویان بسیجی با فریاد بلند بصیرت بود.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت با حضور بسیجیان طلبه و دانشجو اظهار کرد: امروز آنچه که بیشتر از گذشته متوجه قشر بسیج است فریضه جهاد تبیین و عدم سکوت و بصیرت افزایی خواص در برابر هجمه های دشمنان است تا نسل جوان مغلوب تهاجم فرهنگی دشمن نشود.

وی با بیان اینکه شعار زن زندگی آزادی منشا از حزب منحط و کمونیستی کومله دارد، افزود: عمده افرادی که ناخواسته شعار وارداتی زن زندگی آزادی را می نویسند بدون آنکه در عمق مفهوم و مبدا شعار توجه کنند و این شعار تاکنون هزینه های مادی و جانی زیادی بر انقلاب ما وارد کرد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: حزب کمونیستی کومله که هیچ پایبندی به شرع و وحدانیت خداوند ندارند، مبدع شعار زن زندگی آزادی هستند و همه سپاه دشمن همسو با این حزب شعار زن زندگی آزادی را سر دادند در حالیکه هدف آنها کرامت بخشی به زن نیست بلکه بهره کشی جنسی و لذت بردن از زن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی دفاع ترکیبی می خواهد

جنگ ترکیبی دفاع ترکیبی می خواهد