مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 23:102022-11-22سياسي

رضایت مردم در اجرای پیاده راه ها جلب شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم بر لزوم جلب رضایت مردم در اجرای پیاده راه ها تاکید کرد.

- سید مجتبی سبحانی ثابت امروز سه شنبه 1 آذرماه در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، به اجرای طرح پیاده راه ها در شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: اصل اجرای این طرح ها درست است، اما امروز مردم و کسبه مشکلاتی داشته و عدم حل این مشکلات نارضایتی های زیادی را ایجاد کرده که نباید نادیده بگیریم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: دریکی از بسط های حرم مطهر چندین خودروی برقی فعال است، اما در پیاده راه ها چنین امکانی وجود ندارد و باید در اجرای پیاده راه ها مسائل زیادی را در نظر بگیریم، درحالی که در مسیرهای جدیدی که به عنوان پیاده راه مطرح شده این ملاحظات دیده نشده است.

وی اجرای پیاده راه را مربوط به مسیرهای خاص دانست و خاطرنشان کرد: طرح پیاده راه باید در مسیرهای خاص و محورهای تاریخی اجرا شود و ما در جانمایی های فعلی بحث داشته و باید بررسی بیشتری انجام شود تا نارضایتی ایجاد نشود و مردم از زیبایی آن لذت ببرند.

سبحانی ثابت در پایان تأکید کرد: اجرای پیاده راه ها در مسیرهای تاریخی و بازارها توجیه دارد، اما این که بخواهیم در تمام شهر و بدون در نظر گرفتن امکانات این طرح ها را اجرا کنیم در طولانی مدت نارضایتی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مردم در اجرای پیاده راه ها جلب شود

رضایت مردم در اجرای پیاده راه ها جلب شود