مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 23:352022-11-22سياسي

دستیابی به فناوری های جدید، عزت ملت ها را در پی دارد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سلاح ما در این برهه زمانی، کارهای نوآورانه و فناورانه، تحقیق و پژوهش نخبگان جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسین محمدی اصل امروز در سوق دهیم زیرا دستیابی به فناوری های جدید، عزت ملت ها را در پی دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری به در کنار پیشرفت علم، به دستیابی به دانش روز دنیا اهمیت می دهند و ما نیز باید در این زمینه فعال باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: تشویق نخبگان یک اصل مهم است زیرا آن ها پیشرو در عرصه علم و قلم هستند و امروزه شیوه جنگ تغییر کرده است به طوری که یکی را نیابتی و دیگری را اقتصادی می نامند.

محمدی اصل با بیان اینکه برای رسیدن به عزت و استقلال، باید به اقتصاد دانش بنیان و اشتغال زایی اهمیت داد، بیان کرد: باید در شناسایی و حمایت از افراد مستعد و نخبه ها پیشگام باشیم.

اسماعیل چمنی، سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جشنواره گفت: جشنواره جهادگران علم و فناوری اردبیل فرصتی است تا نخبگان گرد هم آیند و ضمن نمایش توانمندی های بسیجیان نخبه، به بررسی نقاط ضعف موجود در عرصه علم و فناوری استان بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به فناوری های جدید، عزت ملت ها را در پی دارد

دستیابی به فناوری های جدید، عزت ملت ها را در پی دارد