مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 00:052022-11-22اقتصادي

پرداخت یک هزار و 120 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خوزستان


رییس کارگروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت یک هزار و 120 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان استان به دلیل خشکسالی و تنش آبی سال زراعی گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کارگروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت یک هزار و 120 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان استان به دلیل خشکسالی و تنش آبی سال زراعی گذشته خبر داد.

محمد آلاله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پرداخت خسارات به کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی و تنش آبی در سال زراعی گذشته اظهار کرد: براساس پیگیری های انجام شده یک هزار و 120میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خوزستانی که سال زراعی گذشته به دلیل خشکسالی و تنش آبی محصولاتشان از بین رفت، پرداخت شد.

وی افزود: در مجموع 2 هزار میلیارد ریال غرامت تایید شده ناشی از خشکسالی سال زراعی گذشته وارد سامانه صندوق بیمه محصولات کشاورزی خوزستان شده و باقی مانده آن که حدود 880 میلیارد ریال است نیز به زودی تایید خواهد شد تا نسبت به پرداخت آن ها اقدام شود.

رییس کارگروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان تصریح کرد: بخشی از خسارت وارده به کشاورزان و دامداران که محصول و دام خود را بیمه کرده اند وارد سامانه می شود تا در مراحل بعدی پس از تایید به کشاورزان و دامداران خسارت دیده استان خوزستان پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یک هزار و 120 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خوزستان

پرداخت یک هزار و 120 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خوزستان