مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 00:302022-11-22سياسي

افراد فاقد اصالت دینی به راحتی فریب می خورند


باید داشته ها و اندوخته های علمی فرزندان این سرزمین را بالا ببریم زیرا کسی که داشته علمی، اصالت دینی و انقلابی نداشته باشد به راحتی فریب می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر عزیزی، روز سه شنبه در مراسم تجلیل از کتابداران و فعالان عرصه کتاب استان یزد اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس کتاب های بسیاری نوشته شده اما نسل جدید هنوز با این حوزه آشنا نیستند و نمی دانند که بزرگترین فرهیختگان کشور ما چه کارهای بزرگی با نثار جان خود انجام دادند.

علی اکبر عزیزی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: دفاع مقدس جنگی است که باید آثار آن عیان شود تا دیگران از آن بهره بگیرند، اظهار داشت: باید نشر کتاب های تخصصی در این بخش گسترش پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید برای جامعه کتابخوان تربیت کنیم، عنوان کرد: کتاب خواند اتفاق مهمی در زندگی بشر است و باید کودکان را از دوران کودکی به کتاب خواندن عادت دهیم و علاقمند کنیم.

عزیزی با بیان اینکه متاسفانه برنامه ای برای این حوزه نداریم و باید برنامه ریزی جدی در این زمینه انجام شود، تصریح کرد: در کنار این امر باید کتابخانه ها را جذاب کنیم همچنین زیرساختهای کتابخوانی را در استان تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فاقد اصالت دینی به راحتی فریب می خورند

افراد فاقد اصالت دینی به راحتی فریب می خورند