مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 07:052022-11-23سياسي

برای شنیدن صدای نسل نوجوان چه باید کرد؟


دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش  به این پرسش که «برای شنیدن صدای نسل نوجوان باید چه کرد؟» پاسخ داد و گفت: ستاد بر آن است تا با محوریت مدیران و معلمان موثر و همچنین طلاب فعال در مدارس صدای دانش آموزان شنیده شود و مسائل و چالش های فکری و عقیدتی .

- دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش  به این پرسش که برای شنیدن صدای نسل نوجوان باید چه کرد؟ پاسخ داد و گفت: ستاد بر آن است تا با محوریت مدیران و معلمان موثر و همچنین طلاب فعال در مدارس صدای دانش آموزان شنیده شود و مسائل و چالش های فکری و عقیدتی آنها در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه پاسخ داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد در گفت وگو با ایسنا، پیرامون حضور دانش آموزان نوجوان در ناآرامی ها و اغتشاشات ماه های اخیر و نیاز به بازنگری در اصول و روش های تربیتی در مدارس کشور توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به دنبال ناامید کردن ملت خصوصا نوجوانان از آینده هستند.

وی افزود: دشمنان تمرکز خود را در دوره جدیدِ خصومت ها بر مدارس قرار داده اند تا با تاریک نشان دادن وضعیت، مدارس را به انزوا و تعطیلی بکشانند که البته ملت بصیر و نوجوانان آگاه ما فریب اینها را نخواهند خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای شنیدن صدای نسل نوجوان چه باید کرد؟

برای شنیدن صدای نسل نوجوان چه باید کرد؟