مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 07:502022-11-23اقتصادي

سنگ هایی پیش پای صنعت سنگ


سنگ، از آن دسته محصولاتی است که از استخراج تا تولید، فرآوری و صادرات، چرخه اقتصادی عظیمی را ایجاد و زمینه اشتغال انبوهی را فراهم می کند.

- ایسنا/مرکزی سنگ، از آن دسته محصولاتی است که از استخراج تا تولید، فرآوری و صادرات، چرخه اقتصادی عظیمی را ایجاد و زمینه اشتغال انبوهی را فراهم می کند.

نگاه ملی به این صنعت در کنار رفع موانع قانونی و تسهیل صادرات می تواند سهم ایران به عنوان یکی از غنی ترین کشورهای جهان در زمینه منابع معدنی را، افزایش دهد، اما چالش های پیش روی این صنعت از جمله تحریم ها و تعارضات قانونی، صنعتگران این عرصه را با نگرانی هایی مواجه کرده است.

نمایشگاه بین المللی سنگ ایران یکی از رویدادهای بسیار مهم در عرصه تولید و تجارت سنگ در ایران است که اخیرا چهاردهمین دوره آن در محلات برگزار شد.

مروری بر ظرفیت ها و دستاوردهای این نمایشگاه برای محلات، استان مرکزی و کشور، بهانه خوبی برای گفت و گو با دبیر کانون سنگ ایران که فعال عرصه سنگ و مسئول انجمن سنگ محلات نیز هست، بود تا علاوه بر پرداختن به نمایشگاه سنگ، نگرانی ها و چالش های موجود در این صنعت نیز تشریح و از سنگ های کوچک و بزرگی که در مسیر توسعه صنعت سنگ ایران وجود دارد سخن گفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ هایی پیش پای صنعت سنگ

سنگ هایی پیش پای صنعت سنگ